Sunday, February 1, 2009


salamullahi 'alaik.. berikut adalah beberapa gambar yang sempat saya ambil sempena Hari Pembuangan Undi PRK UIAM kampus Kuantan. sebenarnya saya sudah post pada hari tersebut (29 Jan 09) tetapi saya tidak pasti kenapa ianya tidak dapat di'display' dalam blog. analisa brkenaan PRK juga ada saya publishkan. juga mengalami masalah yang sama. nak taip balik rasanya tak mampu dek kerana ada lagi urusan yang perlu saya selesaikan. never mind, rasanya ramai yang telah berkata panjang lebar mengenai isu PRK. cumanya alhamdulillah, ini adalah pengalan saya yang pertama terlibat secara lansung dalam PRK. benarlah, tarbiyyah yang kita dapat dalam pilihanraya kampus merupakan persediaan yang baik untuk menghadapi realiti sebenar pilihanraya umum yang sememangnya lebih mencabar.


No comments: