Showing posts with label :: diAri kEhiDupAN ::. Show all posts
Showing posts with label :: diAri kEhiDupAN ::. Show all posts

Monday, February 24, 2014

I'M BACK

Alhamdulillah, setelah bertahun tidak menulis di blog ini, hari ini terpanggil untuk kembali mencatat sesuatu dalam blog aku aku sendiri cipta dengan niat agar ia menjadi diari kembara kehidupanku yang moga2 meninggalkan manfaat buat pembaca di luar sana...

insyaallah, moga usaha ini berterusan... moga aku berjaya dan diberi kekuatan menulis sesuatu yang bermanfaat untuk bacaan di masa hadapan kelak...

Bi iznillah...

Thats just for now...

Wallahu ta'ala a'lam

Monday, January 9, 2012

salam'alaik..

dalam kesibukan menghadapi perang exam final nie, sempat lagi saya dan sahabat2 cari kedai makan best kat Kuantan nie.biasa la..mode final year dah datang..haha..

secara tuntas, kami berjaya menjejak kedai steamboat area Malay Town kat ECM..

kami bayar RM17.90 dan boleh makan berapa byk yg nak makan dalam masa 2jam..macam game pulak kan..

tapi kesian la boss kedai tu...kami makan banyak gila..ye la... kebulur agaknya..
memang guna 2jam tu betul2...

so, try la kawan2....




Thursday, October 27, 2011

do ur best, naim!

salam'alaik..

Alhamdulillah wa thummalhamdulillah..
wassolatu 'ala rasulillah..

first thing when you see this photo, what come in your mind?

hehe^^ actually tears and watery liquid are dont stop from flowing from my eyes and nose..
got flu fever for two days already..it's really tiring..

my five days of holidays already passed and tomorrow the clinic is going to be like usual..but the unusual thing is that I have to go to the clinic and attend my patients with my watery eyes and nose..Owh, its bad and really uncomfortable..my Fb friends suggested to me to take MC but I've directly reject the suggestion. No more MC for clinical attachment or I'm dead at the end of the semester..Hehe...

and then, lastly what I can just do is that giving full of motivations for myself to continue tomorrow's session with full of spirit and smile(the big one)..^^insyaallah I'll do my best, O ALLAH..

it's already 1.30am when I am thinking update my blog with this short story..since this day I'd just lying down on my 'bed' for the fever, so now when everybody are enjoying their dreams, I've to stay up, touch up my assignment and log book..

so, guys...please always pray for my success.. and hopefully I can become a true mukmin and finfd my own path to HIM..Ameen..

AbuHanzallah
1.42am
Indera Mahkota 6, Kuantan