Saturday, October 18, 2008

KEPALA PUSING..KEPALA PUSING…

Semasa saya mencuri sedikit masa untuk menulis dalam blog ini, saya sedang menunggu azan maghrib.. hari ini saya still puasa dek kerana puasa enam syawal yang masih belum saya selesaikan. Baru akhir-akhir ini kesihatan saya kembali ok.

Exam final lebih kurang 13 hari lagi.. saya pulak masih pening-pening dengan timbunan subjek yang masih belum dihadamkan kesemuanya. Belajar memang susah..sesuatu yang baik tentunya ALLAH iringi dengan kesusahan dan kepayahan untuk kita rasa manis di akhirnya..it’s normal for everybody including me. Cuma mungkin diri ini terlalu lemah untuk menjadi hamba yang kuat..selalu tanam dalam diri..SAYA PERLU JADI KUAT UNTUK MENJADI KUAT DAN SAYA PERLU JADI KUAT UNTUK KUATKAN ORANG LAIN..

Muhasabah adalah jalan terbaik untuk mencari solusi sesuatu kepincangan itu berlaku..TIADA GROUP STUDY…TAK SEMUA SUBJEK BUAT PRE-READING..TAK CONSTANT STUDY…RUUHIYAH LEMAH…QURAN TAK JAGA..BANYAK BUANG MASA…MACAM-MACAM LAGI LA..memang senang saja nak cari jawapan..tapi macam mana nak berubah???

+++++ setelah pening-pening fikir, akhirnya saya rasa saya perlu buat SATU perkara untuk excellent in this semester. Perkara tersebut adalah…+++++

SEDAR & BERUBAH !!!!

no point of turning back

Wallahu ta’ala a’lam

No comments: