Friday, April 17, 2009

wajah baru..semangat baru..


bismillahi wal hamdulillah....
baru je tulis sshhh...dah bermacam spekulasi timbul..
macam ni rupanya gossip tercipta..
jangan marah yer..bukan aku cakap korang kaki gossip..

emm..saja jer tukar template blog ni..dah lama nak tukar sebenarnya tapi baru semalam boleh tukar..connection failed la..restricted access la..

nothing to say..just hope that with this new appearance for my blog, it create me stronger enough to keep going update this blog..bahasa inggeris ntah pe2.

start malam ni sampai la aku post pulak, aku agak sibuk dengan agenda yg dah lama tersusun dalam taqwim hijri aku...insyaALLAH bermanfaat untuk iman dan diri aku... aku akan make sure 'pembuangan masa secara berleluasa' semasa cuti panjang ni akan berkurangan sehingga mencecah 0.00%...insyaALLAH azam3x

last dari aku buat renungan kita bersama..

"rezeki yang cukup dan rezeki yg tak cukup2"

emm...fikir-fikirkan

moga redha ALLAH mencukupi

No comments: