Sunday, March 29, 2009

happy birthday!!!


dah lama sangat tak menulis...tak pandai nak manage masa dgn baik...sebelum org cakap aku dah ngaku dulu.hee..

so, untuk rasmi balik setelah cuti dari menulis, aku mulakan dgn ucapan SANAH HELWAH buat 3 insan penting dalam hidup aku...


hari ni besday diorang..


MUHAMMAD AFNAN MOHD MAHYUDDIN


CAHAYA MATAKU


MUHAMMAD MUSTAPHA


tarikh lahir diorang sama tapi umur je berbeza...


buat adikku afnan, moga bertambahnya umur ni, afnan lebih matang dalam menghadapi liku2 kehidupan yg sememangnya memerlukan kita menggunakan akal yg dipandu iman..moga dirimu beroleh keredhaan


buat ukhti fillah...moga ukhti juga terus thabat dalam jalan menuju redha ALLAH..jagalah kehormatanmu sebagai muslimah sejati..muslimah yg terjaga dari hisapan kumbang2 ganas dan siulan2 yg menyakitkan imanmu...kesusahan dalam beragama bukanlah suatu penderitaan tetapi hanyalah syarat kecil yg perlu kita penuhi demi menggapai redha dan cinta Ilahi..


buat sahabat seperjuangan, muhammad...moga nta thabat dalam jalan perjuangan yg telah kita pilih ini..genggamlah ia dengan harta dan jiwa kita hingga Islam kembali terjulang atau kita gugur kerana mempertahankannya...jangan terlatah dalam melangkah kerana takut kita terjatuh ke lubang dunia yg dalam dan menggerunkan..moga nta terus mendoakan istiqamah kita dalam agama kerana selagi mana kita thabat dalam agama, maka insyaALLAH selagi itulah kita bergelar saudara,sahabat dan teman di akhirat...teruskan perjuanganmu




4 comments:

xxmy said...

If you are cheap wow gold trying any unknown cheats to earn gold, you would cheapest wow gold face some problem and your account will be black out. So don't try to wow gold find cheats instead try to wowgoldget follow the guideline of world of warcraft. These tips could euwowgoldwork as gold cheat and can help a lot to earn gold and money. World of Warcraft is the most exiting online game and while Playing the game most of the players struggle ogpal to earn a lot of gold.

Most of the players World Of Warcraft Goldtry search cheat code for this game to earn gold. This wow gold cheaparticle will help xowow you a lot to earn more and more gold.The best way to earn gold in this online game is by going through the guidelines wow gold for saleand other information about oggsalethe game that are available on the internet .

faatih said...

Naim...nk dgr citer tk??
aritu ana b'gayut dgn sorang budak...dkt stgh jam tuu..pastu budak tu kata nk dtg cni...tp dia tk dtg pun...isk..isk...
klu jumpa bdk tu suh dia pulangkan kredit ana balik ek...huhuhu

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

鐵板豆腐Fay said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社