Thursday, May 24, 2012

selamat tinggal RIA...

////salam'alaik////

salam menuju akhir semester buat semua...

maaf sebab lama tak update blog ni..biasalah..
disiplin kurang

just nak update tentang cerita baru...

disebabkan dah nak habis semester ni..
banyak mende nak kena bawak balik ke kedah..
buku2..baju2..motor...semua la

jadi nak pos semua tu pakai duit...
beratus gak tu..tambah duit yg nak guna sementara kat sini...

erm..fikir punya fikir...
rasa macam nak jual je HP saya nie...
kalau dapat dalam rm600 pun jadi lah...warranty pun ada setengah tahun lagi...

kalau tak, boleh mati kering aku mcm ni..
nak buat mcm shakira dalam cerita ..SAKURA tu rasanya tak tergamak lagi...huhu

nak mintak kat mak ayah rasa tak patut kot..
diorang pun nak guna duit untuk keperluan seharian..

aku ingat kalau jual hp ni boleh la terus balik kedah...
tapi fikir punya fikir, nanti aku kena datang UIA untuk short semester...
rasanya jual HP pun kena, kena part time kat sini pun kena..=(

cuma kali ni aku nak cari part time siang je sbb Ramadhan ni boleh tumpu perbaiki diri dan tingkatkan amalan...

sekian...
doakan aku semua..
Ya Rabbi, semoga perancanganku sentiasa dibawah restuMU...


p/s: perasan tak entry kali ni formatnya macam gurindam...?hehe


No comments: