Friday, March 30, 2012

Misi membuang masa?APAKAH

Salam'alaik..


Alhamdulillah thummalhamdulillah....


Dah hari jumaat...tinggal 2 hari lagi cuti kot...

Dalam cuti dah nak habis ni boleh pulak aku melepak Kat kedai makan 'gerai billah' ni untuk sesi cabutan bertuah...


Hahahaha...(tak tahu sapa yang gelak)


Kelakar pun ada sebab ni first time kot aku join benda2 nie...ye la..budak miskin macam aku ni memang tunggu la benda2 macam ni...dapat hadiah...

Masa tengah tunggu nie, tiba2 hati aku tertanya-tanya pula hukum cabutan bertuah nie..takut termasuk dalam Judi dan haram..


So, aku pun tanya uncle google...then jumpa laman web ust zaharuddin...alhamdulillah sumber yang boleh aku percaya...


Cabutan Bertuah & Peraduan, Pertandingan Moden


Baca ...Baca & Baca...


Alhamdulillah aku rasa cabutan bertuah Kat kedai ni tak termasuk dalam kategori Judi..kalau nak tahu kenapa, anda boleh Baca pada link yg aku attach Kat atas...


Sejam aku tunggu, takde reZeki rupanya...dah habis pun cabutan bertuah...huhu...


So, apa nak buat...layan French fries la...

Pastu balik...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: